onsdag den 28. juni 2017

Ultra Korea 2017

Hvad man dog ikke gør for at tage til Ultra... Jeg tror vi brugte 5 timer på, at sidde og prøve at få billetter til Ultra Korea 2017 før vi endte med at give op. I stedet gik vi direkte over til Hanatour's kontor og købte dem ^.^' Det var vidst første gang, de oplevede, at nogen gjorde det xD Vi endte dog med at få dem, hvilket var det vigtigste! 



Vi var lidt tidligere på den. Det så ud til, at vi var nogle af de første, der kom ind.

De første par timer var der ikke så meget gang i den. Der var også utroligt varmt, så vi besluttede os for at gå lidt rundt til forskellige boder først.




Jeg endte med at vinde en cap, taske og en cd med autograf. Jeg ved dog ikke, hvem kunstneren er.. ^.^'

Vi gik hen til deres "live stage" og så nogle af deres optrædninger. De 2 rappere fra Monsta x var blandt nogle af de optrædende.

Derefter kom DPR Live samt alle rappere fra sangene "Eung" og "Hyeong" og optrådte.


De sidste vi så var Dynamic Duo. Jeg stod helt på forreste række, hvilket var noget af en oplevelse! De var utroligt gode til at få folk i gang, og da vi smuttede, havde utroligt mange samlet sig omkring scenen!




Wow der var mange mennsker!


De havde også nogle mindre scener, hvis man ikke var til de store mere crowded steder.

Jeg fik mig noget at en overraskelse, da jeg kom ud og så, hvor mange mennesker der var ved "Main Stage"! Det er altså et kæmpe stadium fyldt med mennesker både på græsset og på tribunerne!


Så var det ellers bare om at nyde resten af aftenen!








Pludselig kom der en mand iført en LED-maske/spand? på hovedet hen og dansede foran os x'D

Vi endte pænt langt fremme. Så langt at jeg ikke kunne får hele scenen med på billedet ^.^'




Efter den sidste optræden var det bare om at komme hjem! Vores fødder var helt smadret efter at have danset i så lang tid. Vi kunne næsten ikke stå op, da vi kom ind i subwayen... Vi nåede dog helskindet hjem ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar