torsdag den 22. juni 2017

Hunde Café tid!

Jeg har altid gerne ville tage på hunde café for at se, hvordan det var. Der findes pænt mange i Seoul, så der måtte vel være et eller andet ved det? Jeg besluttede mig for, at det var på tide at tage afsted og se for mig selv!
 Vi tog til en lille hyggelig café i Myeongdong. De havde pænt mange hunde i alle størrelser.






 En kær lille hund blev ved med at komme hen til mig, så jeg skulle lige have et billede med den! ^.^

 x'D

 Jeg må indrømme, at hunde cafeer ikke helt er noget for mig. Det er hyggeligt nok at sidde med dem, men det er ikke vildt lækkert, når der bliver lavet nr.1 og nr.2 hvert minut... ^.^ Men de var meget gode til at gøre rent derinde. Der lugtede overraskende lidt af hund derinde!

Efter det skulle vi også lige have lidt kage ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar